Got to have all your loving

Märker att taktiken för att motivera sig för att ladda ner 53 olika pdf-dokument är att konstant äta saker. Som belöning. Jag börjar högt, för att kanske kunna trappa ner? Alternativt kommer käka havregryn hädanefter.
Spotify.
Och kolla igenom alla idolklipp på de som var bra. Syndigt.

Imorgon är det terminens första fest - First party of the year. Med hela skolan. Det kommer bli fett.
Torsdag ska jag gå på en konsert med min mentor. Fett även det.
Och på fredag vill vi tillbaka till klubben vi var på förra helgen. Alla älskade den. Speciellt tyska/brittiska reaggefans. Jag älskade utsikten, overkligheten och stjärnorna. Säkerligen fett.

Men detta förutsätter att 53 dokument laddas ner, läses, att vissa rapporter och responspapers lämnas in. Nu börjar allvaret och det är bara att börja nysta i trådar. Allt ska läsas, allt ska skrivas. Jag har kramp i mina pekfingrar och måste lära mig någon vettig fingesättning.

Och är inte Rosa Luxemburg ett av världens vackraste namn?
Ska det inte göra ont att studera?
Är inte det här typ världens bästa?

Och om nätterna, framåt 03:16 kan man ramla i säng.
Kommer funka det, här, jag lovar, även om jag verkligen saknar min soffa för sena nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0