Jag ville förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör

Melissa Horn - Säg ingenting till mig

Det lyssnade även han på, förvånade mig. Det var när han skulle berätta för mig om alla kvinnliga artister som han faktiskt lyssnade på. Då var det bara exakt samma som jag. Allt var exakt samma som jag. En gång strök han bort håret från min kind och såg på mig på ett sätt som aldrig gick och jag drog mig undan och senare skrev vi långa mail och jag vet inte vad och var han är nu.
Beundransvärd kille.
Inte för att han såg rakt igenom mig när jag inte orkade själv.
Kanske mest för att han var så klok. Mot sig själv, mot mig.
När han sa att vi borde gifta oss sa jag ja.
Jag hade inget att ge, det var som vanligt.

Men du, nu lyssnar jag på Melissas nya skiva och nu tänker jag på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0