På tema: dyr nudelsoppa

Köpte så djävla dyra nudlar idag.

- Ne kadar?

- Yirmi lira, lütfen.

Och man bara hahahahahaha. Köper jag just i detta nu verkligen nudelsoppa för 100 spänn? Verkar liksom inte bättre. Fotade mina nudelsoppor där de nu står på mitt skrivbord bredvid lite fina bilder från Wien.

 

Passade på att fota min pixliga bild på Mona och Margot också. Ser ut som att de gör eskimåhälsning.

 

Fotade dessutom det som jag dekorerat väggen bredvid min kudde, sängens huvudända, vad du vill. Bodil Malmsten och Könskrig, då sover man gott sen. Dessutom kylskåpspoesi. Valde att ta med bara de orden jag tyckte var finast.

Syns kasst, jag vet, men här ser ni:

GRACIÖS

UPPRYMD

POLARE

GLAD

FANTASTISK

UPPVAKTA

BEGÄR

BRA

VÄNNER

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0