Subtila förändringar för skrivandet framåt



Sitter i fetaste biblioteket och lyssnar på Migration - Sambassadeur. Försöker konkretisera begreppet hazun för att anpassa det till min artikel. Ska bli klar alldeles strax.
Sambassadeur påminde mig alldeles nyss om när jag och min kusin såg dem på Velvet alldeles efter att Migration hade släppts. Det var december 2007. Att vi sedan gick vidare till Clap to this (lever den klubben längre?) och såg Adam Tensta, som var en riktigt fet konsert, stannade till fyra och vissa av oss dansade med ena killen i Snook hela natten, den snygga alltså. Dagen efter äter man alltid pannkakor på Svartmangatan.
Mm, lite lite nostalgi kring hur perfekt Uppsalas uteliv kan vara. Och hur bra Sambassadeur är.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0