You better watch out , because I like you

På min skola får man ett äpple till maten, om man är snäll.

Det är jag för i natt satt jag uppe hela natten, igen, och pratade om AS-et med Björn, om Gemeinderatkanditatur med Deniz och om livet med min musa.

Självklart var det den sista biten som tog längst tid och som gjorde att jag satt och skrattade med tandborsten i munnen, klättrade upp i min säng framåt efter 03. - Nej, maja, nu måste du verkligen sova. Dröm om gurkor. Hej då. Sa min musa till mig efter prat om färg som det nya vita gällande lägenhetsinredning, öppet intag, 17-åringar och vad man egentligen ska söka den 15:e oktober. Alla små universitetsstuderandes mardrömsdag. Mången gång har jag suttit och pillat med ansökan fram till 23:55 och hela livet blir till av en slump, gång på gång. Så är det för mig, hur är det för dig?

Nu ska jag fixa bildtexter, för det började jag också trixa med i natt. Se resultat i nästa nummer av Tvärdrag - Här kommer Sverige, om ungas situation idag, ett reportagenummer.
Och i natt blev det bestämt att jag också ska börja skriva här. Jag tycker mycket, mycket om Alliansfritt Sverige och det dem gör och är mycket glad och stolt över att få bli en del. Här ska kickas ass, mina vänner. Eventuellt kan jag inom ram för framtid presentera fler spännande nyheter. Damm vad här ska kickas ass år framöver.

Äter mitt äpple nu. Fruktansvärt sött äpple. Sabanci bibliotek och Billie the vision = bra kombination.

hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0