På tema vemodighet

Ytterligare inslag av vemodighet;

Makalös AB - telemarking, kan ni sluta ringa mig typ en gång om dagen?

Det gör ju allt bara rätt trisst att ha missade samtal och det är +46850535771 hela tiden. Det tråkar mig.
Vad vill ni sälja liksom? Antagligen kan jag inte ens köpa det eftersom ni inte skickar det till Istanbul. Det är helt hopplöst.
Okej. Ring inte en gång om dagen. Lämna åtminstone ett trevligt meddelande nästa gång?
Låt oss skapa en annan värld där materiell hets tvingar fram denna typ av jobb.

Kommentarer
Postat av: Karin

hm, dn ringde till mig förut och jag bara, hm, joo, men jag är inte intresserad. han bara, men jag försöker inte sälja något, utan jag har ett erbjudande om...

jag var lite stressad och frågade artigt, ja ok, skickar ni till london eller? då först gav han sig

2009-09-27 @ 15:21:34
URL: http://attvarak.blogspot.com
Postat av: maja

ja jag tror också att det är om DN och jag gillar DN visst, okej, men de ringer verkligen varje dag och jag har ett mobilsvar där jag säger att jag är i Istanbul och hur länge jag är där. hallå???

men det är extra roligt att fråga om de skickar dit och dit. Jag försökte få dem att skicka fokus till Istanbul. Jag känner mig lite tröttsam när jag säger detta. ska sluta!

2009-09-27 @ 18:07:51
URL: http://majanordstrom.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja men eller hur! Jag blev rätt så irriterad över det faktum att numret ringer varannan dag sedan min hemkomst till Finland från Sverige, och att det inte finns i eniro.se:s registerer, eller annanstans för den delen heller. Det är alltså ett svenskt bolag som säljer något? Herreguud. Befinner ni er i Istanbul och London är det väl rätt så att de försöker nå människor utomlands..



Trevlig blogg förresten!



Mvh Karin

2009-12-28 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0