På spåret!

Jag älskar SJ.

Nu sitter Veronica och bokar in alla biljetter och sittplatser och plats i liggvagn och det är så himla skönt att bara kunna få alla biljetter i handen. Dessutom är den här servicen lite gammelmodig på ett sjukt charmigt sätt. Allt som allt verkar en tiodagars resa gå på ca 4983 kronor och då är det fem nätter på sovtåg inkluderat. (okej, jag är rätt skraj för dylikt, det dunkar och så men ändå. Får köpa sovmask och öronproppar och sen bara gilla läget. Men ja, jag kommer tro att vi spårar ur i varenda kurva.)

Många tidiga nätter. Uppstigningar som börjar på 05 eller 06. Frukost i många okända städer. Men också i städer som Paris och Heidelberg. Som i kontrast mot de andra känns de städerna som hemma.

Tack SJ för bra service. Åka tåg i Danmark är förövrigt svindyrt. Men jag ska till Istanbul!

Nu: Lunch.
Sedan: Action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0