Det räcker nu

Jag tror på kontraster, olika passioner, inriktningar, fokus, olika människor.
Tror på människan, faktiskt. Och dens förmåga att göra gott. Ta sig framåt, vidare.
Även i tidningsbråk. Även mellan Tvärdrag och Arena.
Vi behöver båda. Men vilja måste uppvisas för att skapa ett nytt samhälle, vi kan inte acceptera detta stadie. Tilltro till en kollektiv lösning måste finnas. De som säger att det inte går har sagt det förut. De hade fel då, de skyddade sitt eget territorium då och de gör det nu.
Har ett stort hjärta.

Ska återkomma. Dras hela tiden till den här frågan - det tar mycket energi.
För den som inte känner mig så mår jag väldigt dåligt av bråk - fysiskt. Det gör ont i magen.
Men nu ska jag skriva järnet, skriva uppsats, och inte dras ner i något som egentligen smärtar inombords.
Inte just nu, men senare.
För det är viktigt.



puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0