onsdag

. Är djupt tacksam för lediga tvättmaskiner och ren tvätt. Det var sista gången jag tvättade här.

. För skrivna tentor - fick till ett vykort på ett tiotal meningar på turkiska.  Idag träffade jag härligaste läraren Güniz för sista gången. Men jag ska fortsätta med turkiska för det är ett grymt språk.

. För att mina tågbiljetter är på väg hit ändå, efter många om och men. Hej Rumänien, Serbien, Österrike, Tyskland, Danmark och Sverige - snart händer det. Jag ska åka hem.

. För sportiga oss som ska spela squash. Vi upptäcker hur roligt det är två veckor innan jag åker hem. Ska hälsa på Marketa och spela mer.

. För tankar som ska tänkas, ord som ska sättas på pränt. Nu är det en och två tredjedels uppsatser kvar att skrivas!

. Och för att man nog borde ta en paus från informationssamhället. Köra lite mer tunnelseende vad gäller det. Tillbaks till naturen och verkligheten.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0