Ser solen sjunker över den lilla, lilla skogen

Oroshjärta med Andersson Wij
Fyra artiklar om sammanfattningar av turkisk utrikespolitk, efter Kalla Kriget
Miserabel middag med fem ansikten som stirrar rakt fram
Jag säger att man borde nog inte jobba så här mycket på söndagar
Så kan det gå
Så nu en söndagsnatt igen
Favoritnätter
Det snöar här förresten
Marketa säger att det är lika bra om det nuändå ska vara så här kallt
Kanske har hon rätt

Hot eller verklighet?
Vårt sätt att leva tillsammans kommer ändras
Kan vara den bästa boktiteln på år 2010.


Hela himmelen sjunger res dig upp och gå.


Nükte sms:ar "love u - miss u", hon är aldrig här på helgerna. Jag har varit så himla mycket här den här helgen. Men så lovade hon, förut, att vi skulle åka hem till henne och jag skulle bo där lite innan jag åker hem. Fint tycker jag.


Puss&god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0