Ta hand om er idag

Är hundvakt. Puss puss lilla Zac, det var lite som att ha en bäbis fast kanske lite omvänt. Under natten, så fort jag rörde på mig så kom han framstudsandes och kollade läget, inga pussar dock. Bra jobbat Zac!

Så vi tog ledigt idag på förmiddagen för vad ska man annars göra. Vi firar vår egen kvinna en dag som denna. Äter kakor som blev över från i lördags. Obs inga bra bilder finns men det var sju sorters kakor fram till kl 03 då jag gjorde en klassisk somna med kläderna på efter att de som aldrig ville gå hem faktiskt gick hem. Annars åt vi små svarta oliver och drack raki, några grannar kom och många vänner. Nu har vi flyttat in.

Ska således samla mig och gå ner, äta lunch, läsa artiklar kanske rentutav eller jobba lite. Jag skulle helst vilja skriva recension av "Your mind is bigger then all the supermarkets in the world", vara lagom superpretantiös och bara chilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0