en helt vanlig torsdag

ska gå och lägga mig nu fastän jag inte alls riktigt tycker det är kul. men behöver vila hjärnan.
.
.
gör klart alla turkiskauppgifter till frukost.
går i motljus till skolan.
hektisk turkiska.
möte med laboremus tjejnätverk.
promenerar i solsken till skattekontoret.
skriver ut personbevis.
lämnar in ansökan till examensenheten.
äter lunch och kolla på I Annelie.
förbereder en dagordning till kvällens möte.
bokar en sal på bmc hos deras intendentur.
pratar pratar pratar.
examensenheten ringer och säger att mitt examensbevis är klart fast det brukar ta en månad.
examensenheten är bäst.
tänker på stipendieansökan.
mailar om kursen "bortom den könlösa vetenskapen".
mailar Hanna, Gustavo och forskare Annika Berg.
äter fyra mackor.
Betalar kåravgift.
har möte inför RAF 2011.
går hem och läser rädda livet av Jong i varmt bad.
.
.
Nu behöver hjärnan vila.
Men idag tog jag ut min examen och det var en helt vanlig torsdag i motljus, bland höstlöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0