tur att aftonbladet inte är valberedning

Okej hej Sverige igen. Kan inte låta bli att lägga mig i.

Var tvungen att posta följande kommentar om Karin Petterssons ledartext i morse.

"Karin Pettersson kritiserar S manliga maktstruktur. I texten lyfter hon fram gubbiga män och ägnar två rader åt att negligera Sommestad och Palm som oförmögna "att hålla ihop och leda partiet", eller vad sägs om "utan kapacitet att bli partiledare". Karin Pettersson och AB får nog förklara hur den kapaciteten ska definieras. För min del vill jag slänga ut KP och AB tillsammans med S manliga maktstruktur. HEJ DÅ."

fick precis gratis kaffe på han som jobbar på Ergörens café. Livet är gött också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gratis kaffe = sweet! Strålande sol i triangeln, och Martin & jag har hemmapluggdag, du kan ju gissa hur produktivt det är...



Jag kan inte prenumerera på dina blogginlägg till google reader, konstigt?!



Kram!

2011-02-18 @ 12:43:38
Postat av: Sara

jag vill också prenumerera på dina blogg inlägg! och hälsa på dig snart. Hoppas du har det bäst! Kram!

2011-02-18 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0